مجله آکس

این زن ثروتمند تمام دارایی خود را به سریدارش داد

یک زن ایتالیایی بدون وارث مستقیم، تمام دارایی 5 میلیون یورویی خود (5.4 میلیون دلار) را به سرپرست آلبانیایی خود واگذار کرد و 10 برادرزاده ای را که منتظر ارث بودند، کاملاً غافلگیر کرد.

ماریا مالفاتی، از نوادگان یکی از معروف ترین خانواده های روورتو، شهری در استان ترنتو ایتالیا، نوامبر گذشته در سن 80 سالگی درگذشت. این زن دارای تعدادی دارایی ارزشمند از جمله چندین آپارتمان، یک ساختمان تاریخی در مرکز شهر و همچنین مبالغ قابل توجهی پول بود که در حساب های بانکی نگهداری می شد. با این حال، ماریا مالفاتی هرگز ازدواج نکرده بود و هیچ فرزندی نداشت که ثروت خانوادگی را به او بسپارد، بنابراین برادرزاده هایش ایستادند تا همه چیز را به ارث ببرند. فقط این زن ظاهراً برنامه‌ های دیگری داشت، زیرا تصمیم گرفت همه چیز را تا آخرین سنت به زنی که در چند سال گذشته از او مراقبت کرده بود، یک تبعه آلبانیایی بود بسپارد.

مشخص نیست رابطه بین ماریا مالفاتی و برادرزاده‌ هایش چگونه بوده است، اما بستگان این زن با اطلاع از اینکه همگی به نفع زنی که به‌ عنوان سرایدار هشت‌ ساله کار می‌ کرده است، قطعا شوکه شده‌ اند. پس از قرائت وصیت نامه زن فقید، آنها با وکیل لوکا فدریزی تماس گرفتند و پرونده ای را برای مسدود کردن ثروت مالفاتی تشکیل دادند و مدعی شدند که مرحوم ماریا مالفاتی به دلیل کهولت سن عقل خود را از دست داده و توسط سرپرست آلبانیایی اش او را مورد سوء استفاده قرار گرفته است.

برادرزاده های این زن متوفی متقاعد شده اند که سرپرست خود را به عنوان تنها وارث ثروت مالفاتی منصوب کرده و آنها را کاملاً از وصیت نامه خارج کرده است. یک قاضی موافقت کرد که تمام دارایی ها را مسدود کند با توجه به اینکه خطر فروش آنها بسیار زیاد است در حالی که تحقیقات وضعیت را روشن می کند.

این اولین باری نیست که کسی بستگان خود را نادیده می گیرد و فقط منتظر می ماند تا ارث در دامانشان بیفتد. در اوایل سال جاری، یک زن چینی دارایی 2.8 میلیون دلاری خود را به حیوانات خانگی خود واگذار کرد و سه فرزند خود را به دلیل بی توجهی به او، از ارث محروم کرد.

نوشته های مرتبط