مجله آکس

بیلی آیلیش دنبال کننده های اینستاگرام خود را سورپرایز کرد

بیلی آیلیش هنگامی که کل دنبال کننده های ۱۱۱ میلیونی خود را به لیست انحصاری «دوستان نزدیک» خود اضافه کرد، در اینستاگرام سر و صدای زیادی به پا کرد. این حرکت غیر منتظره به طرفداران اجازه دسترسی ممتاز به استوری های شخصی تر اینستاگرام او را داد و واکنش هایی را در رسانه های اجتماعی برانگیخت.

گمانه زنی ها در مورد انگیزه پشت این ژست شگفت انگیز فراوان است. در حالی که طرفداران از این فرصت برای نگاه کردن به دنیای خصوصی آیلیش لذت می برند، این ظن فزاینده وجود دارد که این می تواند یک حرکت استراتژیک قبل از انتشار آلبوم جدید مورد انتظار او باشد.

آخرین استوری اینستاگرام آیلیش به این حدس و گمان بیشتر دامن می زند و تصویری مرموز از دست او را در برابر پس زمینه ای زیر آب یا آسمان پرستاره شب غرق در رنگ های آبی نشان می دهد.

آیا این می تواند اشاره ای ظریف به ورود قریب الوقوع موسیقی جدید او باشد؟

از فوریه زمانی که آیلیش در پستی در اینستاگرام اشاره کرد که سومین آلبوم استودیویی او “مستستر” شده است، نکاتی درباره آلبوم آینده منتشر شد.

علیرغم عدم وجود عنوان یا فهرست آهنگ تایید شده، طرفداران چشم عقابی تغییرات ظریفی را در نمایه های رسانه های اجتماعی آیلیش، از جمله اینستاگرام و X (توئیتر سابق) مشاهده کرده اند، جایی که عکس های نمایه و جلد او اکنون پس زمینه آبی ثابت و چشمگیر دارند.

با افزایش هیجان و افزایش حدس و گمان، طرفداران مشتاقانه منتظر سرنخ های بیشتری از احساس مرموز پاپ در مورد آنچه که نوید یک انتشار موسیقی پیشگامانه را می دهد، هستند.

نوشته های مرتبط