مجله آکس

این زن 159 گربه و 7 سگ را در آپارتمان خود نگه می داشت

یک زن 68 ساله فرانسوی که مبتلا به سندرم نوح است به دلیل نگهداری از 159 گربه و 7 سگ در آپارتمان 80 متری خود به یک سال حبس تعلیقی محکوم شد.

این زن ناشناس و همسر 52 ساله اش به دلیل آشفتگی و کثیفی ناشی از ده ها حیوان خانگی خود با همسایگان در آپارتمان خود در نیس درگیر شدند. در نهایت همسایه ها با پلیس تماس گرفتند و وضعیت آپارتمان این زن آنها را شوکه کرد. همه جا فضولات حیوانات وجود داشت، بیش از 150 گربه و هفت سگ، و همچنین حداقل دو گربه مرده و دو سگ در حمام. بسیاری از حیوانات دچار کم آبی، سوء تغذیه یا آلوده به انگل شده بودند و برخی از آنها متعاقباً به دلیل مشکلات سلامتی جان خود را از دست دادند. این زن سالخورده اعتراف کرد که در حین مراقبت از حیوانات خانگی خود “گند زد”، اما این حیوانات را “عشق زندگی خود” توصیف کرد.

این زن ناشناس به بازرسان گفت که مشکل او در سال 2018 و پس از بردن سه گربه و سه سگ والدینش آغاز شد. طولی نکشید که او شروع به نجات گربه های ولگرد نیز کرد، 30 نفر از آنها. با گذشت زمان، حیوانات شروع به تولید مثل کردند و زمانی که پلیس سال گذشته وارد آپارتمان او شد، او کمتر از 159 گربه خانگی داشت. این زن 68 ساله در پاسخ به این سوال که اگر می‌ دانست نمی‌ تواند به درستی از آنها مراقبت کند، چرا همه آنها را نگه داشته است، گفت که “به خاطر رها کردن حیوانات احساس رها شدن می‌ کرده است”.

پس از ارزیابی روانپزشکی، تشخیص داده شد که این زن مبتلا به “سندرم نوح” است، که به عنوان نیاز روانشناختی برای مراقبت و نجات حیوانات، حتی زمانی که شما قادر به انجام این کار نیستید، توصیف می شود. برای جلوگیری از قربانی شدن دوباره او، یک قاضی ممنوعیت دائمی نگهداری حیوانات خانگی را صادر کرد.

نوشته های مرتبط