تفریح و سفر

آژانس هواپیمایی در کرج + بهترین آژانس مسافرتی در کرج کجاست؟

بهترین آژانس هواپیمایی در کرج کجاست؟ بهترین آژانس مسافرتی در کرج چه ویژگی هایی دارد؟ یک آژانس گردشگری موفق دارای برنامه ریزی خیلی خوبی است.آژانس های مسافرتی به مشتریان خود مشاوره می دهند. برای آنها یک مکان زیبا و دلخواه را پیدا می کنند که در آن از تعطیلات خود، نهایت لذت را ببرند. اغلب این سازمان ها، نیز در فعالیت هایی مانند فروش بلیط برای سفر مشارکت دارند.

ویژگی بهترین آژانس هواپیمایی در کرج چیست؟

مهارت های انسانی فوق العاده خوب

یکی از ویژگی های آژانس های گردشگری موفق در کرج این است که ارتباطات ناگسستنی داشته باشند. در واقع، افرادی که در این آژانس ها کار می کنند، باید بتوانند به راحتی با افراد دیگر ارتباط برقرار کرده و تا حدی روی آنها تاثیرگذار باشند. این شغل هیچ وقت یکنواخت نیست و افراد مختلفی به آژانس گردشگری مراجعه می کنند.

آینده نگر هستند

نه تنها آژانس گردشگری موفق باید سازمان دهی شده باشد، بلکه باید آینده نگر هم باشد. برای مثال تعطیلاتی خاص در پیش رو است و قرار است تا برای آن برنامه ریزی شود، این کار واقعا نیاز به ذهن های خلاقی دارد.

معتمد بودن

اعتماد و اطمینان مهم ترین فاکتوری است که نه تنها در آژانس های هواپیمایی بلکه در تمام شغلها و بیزینس های دیگر نیز باید وجود داشته باشد ، همیشه بهترین آژانس ها قابل اطمینان ترین آنها بین مردم می باشد.

در دسترس است

از دیگر ویژگی های آزآنس هواپیمایی خوب در کرج این است که در هر زمانی قابل دسترس بودن را فراموش نمی کنند. ممکن است مشتریان نتوانند آنطور که باید و شاید، به مکان فیزیکی آژانس دسترسی داشته باشند.

علاقمند بودن

علاقه و اشتیاق یکی دیگر از فاکتور مهم و اساسی برای موفقیت در صنعت گردشگری می باشد آژانس هواپیمایی در کرج ، باید به طور مدام آماده و مشتاق یادگیری چیز های جدید باشند به گونه ای که همواره مطلع باشند که آخرین پیشرفت ها چگونه است و یا برای ارتقای آژانس هواپیمایی در کرج  چه اقداماتی را انجام دهد.

مورد تایید سازمان گردشگری

سازمان گردشگری از میان آژانس های مسافرتی که در کشور وجود دارد تعدادی را معتبر و قابل اعتماد می داند. معیاری که برای این آژانس ها در نظر گرفته می شود بر اساس سابقه، دارا بودن مجوز های لازم، هزینه های دفتر، تخصص و مهارت تیم اجرائی و نظرات کاربران در شبکه های اجتماعی است.

خدمات ارائه شده توسط آژانس های مسافرتی

  • ارائه سفر با انواع خطوط حمل و نقل مانند: دریایی، آبی، ریلی، زمینی برای سفرهای داخلی و خارجی
  • ارائه خدمات تور و سفرهای فردی
  • هماهنگی و رزرواسیون هتل ها و مراکز اقامتی
  • خدماتی در زمینه گردشگری و تورهای فرهنگی
  • خدمات بیمه مسافران و تبدیلات ارزی
  • صدور ویزا برای مسافران
  • مشاوره در زمینه ی انتخاب بهترین تور، هتل و غیره

چرا از خدمات آژانس مسافرتی در کرج استفاده کنیم؟

آژانس های مسافرتی در کرج می توانند پاسخگوی نیازهای مسافران تفریحی باشند، و فناوری می تواند به ارتقای تجربه خریدشان کمک کند. از طریق کیوسک ها، کلیپ های چندرسانه ای، پایگاه داده های مرتبط با سفر، اطلاعات ویزا و سفر می توان بسیاری از مشکلات نظیر ماندن در صف های انتظار، گیج شدن توسط کاتالوگ های کاغذی و در انتظار تلفن های عرضه کنندگان ماندن، حذف شود.

انواع آژآنس هواپیمایی از نظر مجوز فعالیت

آژانس های دارنده بند الف

آژانس های بند الف که وظیفه اصلی آنها فروش بلیط خطوط مختلف هوایی داخلی و خارجی است. و فعالیت آنها در بخش حمل و نقل هوایی است که بلیط های هواپیما را به صورت چارتری و سیستمی ارایه میدهند. آنها نه تنها به هیچ عنوان حق برگذاری تور ندارند. بلکه حق فروش تورهای سایر دفاتر برگزاز کننده را نیز ندارند.

آژانس های دارنده مجوز بند ب

آژانس های بند ب در زمینه برگزاری تورهای داخلی و خارجی و پذیرش گردشگری خارجی فعال هستند. و مقدمات سفر شامل اخذ ویزا تنظیم برنامه سفر ذخیره محل اسکان و سایر خدمات گردشگری را با رعایت مقررات انجام میدهند. این دفاتر در شهرهای توریستی بیشتر نمایان هستند.

آژانس های دارنده مجوز بند پ

آژانس های بند پ در زمینه ثبت نام تنظیم برنامه سفرهای زیارتی و انجام آنها که شامل داخل یا خارج از کشور فعالیت میکنند این دفاتر حق برگزاری تور در مسیرهای غیر زیارتی را ندارند آژانس های بند پ تحت مقررات سازمان حج و زیارت فعالیت میکنند.

تور گردان ها چه کسانی هستند؟

تور گردان ها (Tour Operators) یا مجریان تور عناصری چون حمل و نقل، اقامت و سایر خدمات را جداگانه خریداری و ضمن ترکیب آنها با یکدیگر به صورت یک بسته سفر به شکل مستقیم یا غیر مستقیم به مشتریان (متقاضیان سفر) عرضه می کنند. تورگردانان یکی از مهمترین بازیگران صنعت گردشگری می باشند.
بیشترین سود تور گردانان از محل عرضه «پیکج های سفر تابستانی و نوروزی» حاصل می شود، لاکن به واسطه وجود رقابت شدید، مسئله قیمت گذاری اهمیت فراوان دارد. از یک سو قیمت نباید آنقدر بالا باشد که مقدار مناسبی از فروش حاصل نشود و از طرف دیگر قیمت را نباید آن قدر پایین آورد که سود حاصل از هر مشتری رقمی ناچیز باشد.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *